lørdag den 19. november 2011

Dagens outfit 18/11 + hygge

Skjorte/H&M Striktrøje/Gina Tricot Bukser/H&M

Yes, det var hvad jeg havde på igår! Ikke noget specielt spændende, bare et normalt "skoleoutfit" hvis man kan kalde det dét.. Jeg havde det godt nok også på om aftenen, men der var jeg bare til en hyggelig wellness aften med nogle søde piger, så jeg gad egentlig ikke til at skifte.
Egentlig var mine bukser sådan nogle der skulle ligne læderbukser, meeeen da jeg simpelthen har brugt dem alt for meget, er de blevet virkelig meget forvasket og bare blevet kedelig grå/sorte. But I still love them!
P.s. Jeg undskylder, at der kun er et billede, men mit kamera kig ud efter jeg havde taget det ene igår.. Super fedt. + Jeg havde mega travlt så kunne ikke nå at oplade det. Håber i forstår!

Det her er så bare lige et billede jeg har taget her til aften. Jeg sidder nemlig bare i min seng, med min nat trøje på, dyne, noget godt slik og ser tv. Det er nu rart, at have en stille og rolig weekend engang imellem, det kan virkelig være tiltrængt, og det var i hvert fald fra min side af!
Så jeg har egentlig ikke så meget at fortælle jer i dag!
Håber i har en god aften derude!

/Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar