torsdag den 17. november 2011

Forældreaften

Hej luuuvies

Beklager at der ikke er nogen billeder i dag, men iPhoto vil bare ikke helt ligesom jeg vil, pisse irriterende..
Nå men i dag har jeg faktisk ikke lavet noget specielt spændende..
Jeg har været til lægen, og her til aften skulle vi over på mit gymnasium (jeg går på Tietgen Handelsgymnasium), så vores forældre kunne få en masse af vide omkring vores valg af studieretninger, møde de andre i min klasse og deres forældre.
På min skole er der 4 studieretninger. Der er en økonomi linje, innovation, marketing, international og sproglig international linje (de to internationale er én studieretning, men enten har man valgt sprog, eller international økonomi. Lyder lidt forvirrende, så jeg tror bare jeg lader være med at sige mere). Jeg går på den sproglige internationale, hvor jeg har så har engelsk og tysk og dansk på A-niveau + noget der hedder Afsætning, men det ved i formodentlig nok ikke helt hvad er.
Det var rigtig hyggeligt, og min mor fik da også lige tjekket fyrene ud, om de var ok og sådan ;-) hehe.

Ha' en fortsat god aften!

/Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar